Gra "Złap Misia"

Dostępność: produkt w pliku PDF
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 6,00 zł 6.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Produkt w pliku PDF, do samodzielnego wydruku i przygotowania (np. wycinanie, laminowanie). Wszystkie grafiki są autorskie, w wysokiej rozdzielczości, przygotowane do prowadzenia zajęć logopedycznych z dziećmi.

 

Zawartość gry:
- 48 kart
- instrukcja


Wiek graczy: 7+


Cel gry
Celem gry jest zebranie jak największej liczby kart i prawidłowe nazwanie elementów znajdujących się na kartach. Za każdą z nich gracz otrzymuje jeden punkt na koniec gry.
Przygotowanie do gry
Tasujemy wszystkie karty i kładziemy je na środku stołu- obrazkami do dołu. Każdy gracz ciągnie jedną kartę ze stosu- swoją kartę początkową- i nie podglądając, kładzie ją zakrytą przed sobą. Na środku stołu układamy ilustracjami do góry 25 kart (5 rzędów po 5 kart każdy). Aby rozpocząć pierwszą rundę gry, gracze jednocześnie mówią: Łap misia!
Przebieg rozgrywki
Na hasło: Łap misia! wszyscy gracze równocześnie odwracają swoje karty początkowe. Każdy stara się jak najszybciej chwycić odpowiednią kartę ze stołu. Poszukiwana karta musi być taka sama jak karta początkowa lub różnić się od niej tylko jedną cechą.
Karty różnią się od siebie kilkoma szczegółami:
1. Kolor misia (szary)
2. Szalik lub jego brak
3. Kapelusz lub jego brak

Zabraną ze stołu kartę kładzie przed sobą na swojej karcie początkowej. Następnie szuka kolejnej karty- takiej samej jak ta, którą przed chwilą zabrał lub różniącej się od niej wyłącznie jednym szczegółem. Gracze powtarzają czynność dopóki jeden z nich nie zauważy, że nie ma już na stole karty, którą mógłby wybrać. Wówczas mówi: Stop! Wszyscy gracze nie mogą wtedy dobierać kolejnych kart.
Sprawdzanie kart
Każdy gracz po kolei pokazuje zebrane przez siebie karty i głośno nazywa elementy, które znajdują się na karcie (szary Szubi, brązowy Szubi, kapelusz, szalik, szelki) Każda z kart w stosie może być taka sama lub różnić się od niej tylko jedną cechą. Jeśli gracz nie popełnił żadnych błędów, kładzie wszystkie zebrane w tej rundzie karty (także kartę początkową) przed sobą obrazkami do dołu i tworzy w ten sposób swój zwycięski stos. Jeśli jednak popełnił choć jedną pomyłkę, gracz oddaje niewłaściwą kartę i wykonuje zadanie specjalne wymyślone przez osobę prowadzącą zajęcia.
Nowa runda
Na początku kolejnej rundy każdy z graczy pobiera ze stosu nową kartę początkową. Kolejnymi kartami ze stosu uzupełniane są luki w rzędach na stole. Jeżeli w stosie nie ma wystarczającej liczby kart, rozgrywana jest ostatnia runda- przy użyciu kart, które pozostały na stole.
Koniec gry
Jeżeli nie można rozdać kart początkowych wszystkim graczom, gra natychmiast się kończy, a gracze liczą karty w swoich zwycięskich stosach. Każda karta ze zwycięskiego stosu to jeden punkt. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl